Regnet det bara öser ner/
o jag blir så blöt om både skor o strumpor/
la lala la la...
Tur iaf så får jag skjuts av moder in till stan så jag slipper cykla i regnet... Nu känns det dock som om man hellre sku krypa ner under täcket igen än att fara på jobb dock...
Ikväll blir det iaf kalas! Wiie! Kusin vitamin Åsa fyller 18! Gratulationer o bugar o bockar! Nu frukost
Yours truly,
Fi
Visar inlägg med etikett cykla. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett cykla. Visa alla inlägg
torsdag 9 juli 2009
Huj...
Etiketter:
barnvisa,
cykla,
födelsedag,
födelsedagskalas,
jobb,
kusin,
regn
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)