Visar inlägg med etikett kusin. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett kusin. Visa alla inlägg

torsdag 9 juli 2009

Huj...

Regnet det bara öser ner/

o jag blir så blöt om både skor o strumpor/

la lala la la...

Tur iaf så får jag skjuts av moder in till stan så jag slipper cykla i regnet... Nu känns det dock som om man hellre sku krypa ner under täcket igen än att fara på jobb dock...

Ikväll blir det iaf kalas! Wiie! Kusin vitamin Åsa fyller 18! Gratulationer o bugar o bockar! Nu frukost

Yours truly,

Fi