fredag 16 november 2012

Fredag

Trots att det inte igår av många olika anledningar var det ultimata utgångsläget för Otakts höstfest blev det ändå en helt lyckad tillställning. Vi åt och åt. Och dansande och dansade. Och pratade och pratade, om dans :) 

Idag var det meningen att jag skulle vara på plats i Arken kl 9 men det dröjde till kl 10. Nå jag har gymmat, lunchat och lagat de flesta tyskauppgifterna i alla fall. Alltid nåt. 

P och pojkarna är till Oulu över helgen och det skulle ju vara ultimalt upplägg för megaplugghelg men istället blev jag övertalad att anmäla mig till en fiolkurs så nu blir det spel, spel, spel hela helgen istället. Och kanske lite CSI eftersom inte P tycker om att titta på det :)

//Sofi


1 kommentar:

  1. Joo...jag undrade nog också "lite" vad vi skulle få för höstfest egentligen... Men så illa blev det visst inte ;-)

    SvaraRadera