tisdag 28 maj 2013

Förnyelse

Det var egentligen meningen att jag skulle gå in till stan men efter att ha catchat upp på Toves blogg fick jag nys om en sida med gratis bloggbakgrunder som jag förstås ville pröva direkt. Och inte kan man ju designa om sin blogg utan att sen också skriva nånting juh^^

Kan ju här också meddela att det förhatliga arbetet, som i slutet av processen faktiskt kändes som en accomplishment och yee jag har gjort nåt smart, nu är inlämnat. Woopidoo! Jag väntar ännu på en massa olika besked men då var iaf den fasen av mitt skrivande färdigt. Och jag har faktiskt go figure så smått påbörjat nästa stora arbete även om dess första version i form av en 10-sidorsuppsats inte kommer att bli särskilt bra så finns det nu iaf en mer konkret bas att bygga vidare på. Och så var det ju det där med att få ut en examen också vilket inte lyckades den här våren heller men förbanna i början av hösten ska väl det också gå!

Nä men om jag faktiskt skulle komma mig iväg till stan nu då en sväng så att jag hinner tillbaka tills Emma kommer hit! :)

//Sofi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar