lördag 13 juli 2013

London calling

Hur klichéeartat det än låter så är det sant. Jag och Emma är nu verkligen strax på väg, om 34 h och 20 minuter går bussen till Vanda flygfält. Det ska bli ett kärt återseende efter så många herrans år*. Det ska bli fantastiskt att ströva i Kensington Gardens och Hyde Park :) Det ska också bli kul att uppleva nya saker och se London med nya ögon. Jag har ju kommit fram till att London ju är som vi engelskastuderandens andra hem ♥

Nu ska det arbetas ännu imorron på Sibbe och sen ska det sista packas och så bär det av. Återkommer inte förrän slutet av veckan. Detta blir sommarens semester med tanke på att jag annars bara studerar. Woop woop!

//Sofi

*kan inte ens minnas vilket år det var exakt annat än att det var i gymnasiet...

2 kommentarer:

  1. ...och jag är inte aaaalls avundsjuk... :P
    Har du annars varit till Portobello Road och Camden Town? Rekommenderar båda, men i synnerhet Camden Town på en förmiddag, senare blir det för mysko...

    SvaraRadera
  2. Emma visste att Portobello Rd var the shit. Camden Town hade jag nog hört om men aldri varit till. Lika bra dock eftersom vi gjorde av med alldeles för mycket pengar på Portobello Rd^^

    SvaraRadera