fredag 7 november 2014

Helgen och veckan som gått

Imorgon bär det av till Tallinn över helgen med ett gäng från jobbet. Från första början var det meningen att det sku vara en interns trip men på grund av olika anledningar är det nu ung. 50-50 interns och finska PMs. Jag är väl inte helt uppladdad och på G för en party trip men det ska också förhoppningsvis hinnas med ett besök till ett nail spa och god mat samt lite shopping. Även om saker och ting är billigt blir ju många billiga saker i slutändan dyra... Så där som när man går lös på IKEA.

Annars har det gått bra på jobbet den här veckan. Vi hade half way evaluations* och min team manager tyckte att jag gått framåt så det var glädjande. Dessutom kommer jag att få 2 training days (+ 2 work days) där alternativen var 0, 2 eller 4 st. Jag är helt nöjd med det; lite uppmuntran men det är inte värt för ME att helt satsa 100% på mig. I övrigt tror jag att jag den här veckan presterat bäst när det gäller det rena resultaten då det är också kul.

Dock har det blivit mindre gradu än jag tänkt :( Men inspirerad av** Emma har jag nu planerat in skrivsessioner i min kalender så det ska bli bot och bättring även om den första veckan nu inte gick så bra..

//Sofi


*Tiden flyger härligt fram! Men också lite scary.
** Läs sparkad i reven

2 kommentarer:

  1. Haha, jee för sparkad i reven! ;)
    Ha skoj på resan! :)
    /Emma

    SvaraRadera
  2. :)
    Thanks, det var no riktigt skoj :) See above :P

    SvaraRadera