fredag 16 mars 2012

Dag 07 - Tio sanningar om mig

  • När jag gick i högstadiet älskade jag Westlife och väggarna i mitt skåp i skolan var täckta med bilder på boysen.
  • Jag har framträtt i skolans version av Småstjärnorna som en av systrarna Graf och en av tjejerna i Boney M.
  • Jag har jättesvårt att medge att jag har gjort fel.
  • Jag har för vana att prata om mig själv i tredje person då det handlar om något som jag har svårt att erkänna annars.
  • Jag haaaatar att ringa och att prata i telefon.
Half done, half to go - goood job me!
  • Jag är världens sämsta på att stiga upp på morgonen och snooze-knappen är min bästa vän (fast det visste ni väl redan^^)
  • Jag har haft min egen mamma som både lärare och klasslärare i högstadiet och det fungerade jättebra.
  • Jag har både varit den som blivit mobbad och den som mobbat.
  • När jag var ungefär 6 år gammal i princip "stal" jag mina farföräldrars kattunge med förevändningen att den följde efter mig hem. Detta för att jag tyckte sååå mycket om det lilla livet :)
  • Jag tycker om saker bara för att de är fuchsia-färgade, alltså mörkt illrosa (fast det visste ni väl redan, ni som känner mig :P)
Större och mindre sanningar om vartannat ... 
Mer eller mindre hemliga ...

//Sofi

1 kommentar:

  1. O nu antar jag att dom blev något mindre hemliga allihop ;P

    SvaraRadera