onsdag 7 augusti 2013

Dag 36 - Favorit klädesmärke

Jag vet inte riktigt om jag har ett favoritklädesmärke* men jag tycker om att handla kläder på Lindex även om det senast var H&M som levererade när jag febrilt sökte med ljus och lykta efter en vanlig, j*vla, svart kofta MED knappar. Det ska f*rbanna inte vara så svårt att hitta!

Men jonej, jag är ingen märkeshora så det här med att nämna ett märke är inte riktigt min grej nej!

//Sofi


*) Notera igen den saaaatans särskrivningen i rubriken.. morr!

2 kommentarer:

  1. Jag måste erkänna att jag gått och blivit lite förtjust i ett märke: Pier One. Finns på Zalando.com... Med klänningarna jag hämtade ut i måndags följde också en... tadaa... svart kofta med knappar. Men det är en väldigt lång kofta, så det kan hända att det inte är en sån du är ute efter.

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset, kanske det just är en sån som jag sku behöva ti näst :)

    SvaraRadera