fredag 9 augusti 2013

Dag 37 - En shoppingaffär du gillar

Hmm, jag antar att jag ren var inne på det här iaf vad gäller kläder så kan väl skippa det förutom att jag kan lägga till att även Seppälä och Cubus hör till butiker som jag gärna kikar in i även om det inte finns så fasligt många av den sistnämnda i min omgivning.

Men om vi ska snacka favoritshoppning så är det nog bokhandlar som gäller. Akademen står högt på listan, allra helst butiken i Hesa, men också såna vanliga som Suomalainen Kirjakauppa är mysiga att strosa runt i och kolla på häften, pennor, pärmar och annat diverse annat som inte alls behöver vara böcker.Om man inte är på Akademen då förstås för då är det nog både och som gäller! :) Jag blir så lycklig och harmonisk av att gå runt och titta på fina pennor, söta häften och böcker, böcker, böcker!

//Sofi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar