lördag 12 oktober 2013

Graduschema

På initiativ av bästaste life choachen Emma satte jag här för ett tag sen ihop ett schema för de närmaste 3 månaderna, det vill säga tiden fram till jul. Där finns det utmarkerat vad som är huvudfokus per månad, vad som ska göras vilka veckor och viktigast av allt när jag har deadlines att lämna in text och när jag ska ha gradumöte. Jag är mycket stolt över att jag lyckades hålla min första deadline här igår. Det krävdes lite eld-i-röven i form av en all-nighter efter 3h dansövning men det var det värt. Det blev inte perfekt men lika väl en text. Så nu är jag på G igen. Det känns nu inte lika oöverkomligt att åstadkomma ett stycke gradu innan jul.

Men ni får ändå gärna hålla alla tummar å tår för mig för det :)

//Sofi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar