fredag 20 december 2013

Fortfarande bara 2/3

Om det är nån som minns den här delen av list challengen, det där med vad jag ännu skulle uträtta i år, så kan jag tala om att jag fortfarande är på 2/3 accomplished: kandidatexamen och ansökt EU-praktik. Dock blev det ingen färdig gradu men det finns nog ännu höga förhoppningar om att den ska bli färdig här i början på året. För tillfället håller jag på och analyserar mitt material rad för rad. Det är en massa rader att gå igenom kan jag tala om för er... Men det börjar väl också så småningom vara 2/3 genomgått.

Har förövrigt en annan praktik på lut så det blir spännande tider ifall jag skulle få den andra praktiken jag ansökt. Det hette att jag skulle få ett generellt besked idag men än så länge har det varit tyst från Hamburg. Nå, de ligger ju en timme efter oss och det har oftast kommit mejl sent på eftermiddagen. Tänkt försöka föreslå att jag meddelar starttidpunkt för en ev. Bab.la-praktik efter att jag fått besked från EU-kommissionen men får se ifall det går hem. Men först var det ju det där med att få ett positivt besked. Fingers crossed!

//Sofi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar