söndag 21 september 2014

Helsingfors - mitt nya hood

Nytt och nytt, jag har redan hunnit bo här i över en månad. Tänka sig vad tiden går. Jag har av olika anledningar inte hunnit uppdatera här så mycket om hur det går för mig. Men överlag är det nog helt bra tack vare trevliga och internationella kollegor och jobb där jag känner att jag gör mitt bästa. Lägg till en hel del kvalitetstid på Skype och en del resande både inrikes och utomlands. Sen var det ju den där gradun också...You get the picture. Om inte så kommer här också några illustrationer (höhö) på temat:


Source: http://www.going-places.tv/corporate-travel.html

Sunday at the library...

Friday bar #1
Friday bar #2
Eftersom jag är inneboende och inte har mycket till lägenhet har jag inte direkt tagit några bilder (åtminstone inte med telefonen) men här kommer istället lite bilder from my hood. Min avsaknad av kvadratmetrar kompenseras av ett centralt läge och ett fint bostadsområde :)






På återseende (förhoppningsvis)!

//Sofi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar