onsdag 3 mars 2010

Bra feelis-dag

Detta trots att den började alldeles för sent vilket gjorde att jag inte hann med så mycket innan mötet me DaTe-pojkarna. När man ännu är kvar efter c. 1,5 timme o ärendet har avhandlats på 5-10 min. är det ett tecken på att man har det trevligt i varandras sällskap även om man blir lite slut i öronen på tekniksnacket o blir lite mobbad för att man e ålänning så är det trevliga pojkar dessa dateiter :)

Annars så kanske den goda feelisen har att göra med att det inte är slaskpölar att plumsa runt i som det var igår. Dock vill jag helst ha vår NU men det siddu går int så man får väl nöja sig med second best.

En tredje orsak kan va att jag för var dag blir mera excited av tanken att jag ska hem-hem till helgen :) Det börjar bli ett tag sen nu igen o jag har ren ett ganska bra schema för vistelsen så det kommer att bli bra!

Ännu en till två-flugor-i-en-smäll orsak är att det som tidigare nämnt blir revy ikv, vilket också betyder att jag får se ngra av mina favvopersoner igen, det har blivit ganska länge sen sist nu p.g.a. undervisningsfria veckan.

Yay!

Sen så ska jag också flytta snart... TYS-ansökan är ifylld så nu är det bara att hålla tummarna på att jag får ngt skapligt erbjudande på lghten så är den stressen ur världen innan själva flyttångesten kommer. Håller tummarna för att jag inte måst flytta på självaste Vappen fast det nu e så som jag har ställt det...

/Fi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar