söndag 13 mars 2011

Indianapolis has become real!

För dem i min närhet som undgått det faktumet att jag får fara till Indianapolis denna sommar kan inte ha varit särskilt vakna med tanke på de högljudda utrop, glädjeskutt och diverse andra uttrycksmöjligheter för obeskrivbar glädje som jag har använt mig av denna vecka.

Mitt moping around på grund av uteblivet besked från USA har totalt förbytts till euphoria, vilket i sin tur betyder att jag inte riktigt ännu fattat att jag borde planera tusen saker just nu. Men jag väntar ännu på det offical package som borde vara på väg till mig och där jag kan se svart på vitt att det faktiskt är sant!

JAG har blivit utvald, fatta det!

Här kommer en bild på downtown Indianapolis vilket Indiana Center for Intercultural Communication ligger :)


Downtown Indianapolis


Närmare bestämt i den här byggnaden:


The Emile Building, Indianapolis

Oh the joy!

//Sofi

6 kommentarer:

  1. meen klart du blir vald, ingen annan tycker sånt därnt är kuul ^^ hahaha

    SvaraRadera
  2. Fia: I knooow :)
    Hanna: men jaa jaa..
    Tove: thanx :D

    SvaraRadera
  3. Nu väntar vi bara på alla detaljer också, som t.ex. att om du sagt hur länge du sku va där så har jag inte lyckats komma ihåg det bland allt annat (förutom att det sku va mitt ovanpå stämman förstås :( ). Men ändå :)

    SvaraRadera
  4. Haha ja just, sånt kanske ni vill veta också :P
    Jag blir borta hela sommaren; e på förhand me familjen 9-21 juni, sen själv tills 29 innan jobbet startar 30 juni o slutar 27 augusti så innan september e ja hemma!

    SvaraRadera