onsdag 16 maj 2012

Bortglömd och ensam...

trodde jag att jag var innan Fia började luska i mysteriet och kom på att jag unintentionally hade hide:a alla mina statusuppdateringar åt dem på min 'close friends'-lista. Alltså de som jag har meeest kontakt med! Stupid fb! Men nu är det iaf åtgärdad, och hey den affären har fått mig att börja blogga igen. *Kors i taket*

Jag måste medge att jag kände mig lite ignorerad då det aldrig kom nån respons på mina updates då när jag faktiskt, för typ en vecka sen, igen började update:a lite mer regulbundet. Det fick en nog att inse hur mycket man cravar attention egentligen vilket är en lite sorglig insikt. Men sant, sant är det!

Och om nån tycker att jag code switchar mer än vanligt så är det antagligen för att jag pånytt tagit krafttag med min kandi. Dessutom jobbar jag ju hela dagarna på engelska också så egentligen är det ju inte så konstigt detta. Synd bara att jag inom en inte allt för lång framtid ska skriva svenska sammanfattningen och hoppeligen också ett mognadsprov. Nu har jag också fått nånslags deadline av min handledare när jag borde lämna in ett komplett draft. 10 juni it is vilket i praktiken betyder 8 juni eftersom Petes lillasyster konfirmeras just den 10 i Ö-botten. O just ja, så har jag ju födelsedag där i samma veva också^^

Detta blev flummigt, sorry!

//Sofi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar