söndag 21 april 2013

No more complaining

Jag borde inte ha klagat så mycket. Gårdagen blev riktigt trevlig.

Vi hade repetitionskurs för Arto-fiolkurserna. Jag var förvånad över hur mycket jag mindes av låtar som jag lärt mig spela, på gehör, hösten 2009. Och att det stämde för nästan alla låtar framåt. Such joy! Jag kunde till och med hänga med i låtar som jag aldrig spelat förr från hösten 2011 då jag inte var på kurs. Sen när alla timmar var över hade jag svarta fingertoppar på vänsterhanden men det var det värt :) Det var också skojigt att jag dessutom lyckades klämma in lite shopping och ganska mycket mer kvalitetstid med mina flickor. 

Lite snabbshopping på Koo Kenkä
Mina nya fina vår/sommarskor i min signaturfärg :)
Sen handla jag 3 paket farinsocker till vår mjödtillverkning :) Sen var jag så slut efter att ha släpat på fiol och fullproppad väska att jag ställde mig och vänta i knappa halvtimmen på Linn och Emma istället för att springa på nåt annat ärende. Men det va härligt att få njuta av solen :) Sen åt vi suupergott på den lilla gulliga panda kinesrestaurangen inne i Sokoshuset. Vi var de enda gästerna och först kändes det lite pinsamt men sen embrace:a vi det :) Prata på och smaka glatt på varandras mat :) Jag åt säkert 3 portioner av min ananaskyckling! Sen for jag på pubjam och spela och Linn och Emma kom och lyssna innan vi for på bio.

Not the typical rom-com men tuuusan va vi skratta!

Vi hade trott att den sku vara en typisk romantisk komedi men den va mycket mer sarkastiskt och well naken  :P Jag tror att även karlar sku kunna tycka om den faktiskt!

Idag har jag varit på jobb och faktiskt jobbat varenda minut av tiden, puuh! Inte undra på att jag bara har slappat i soffan sen jag kom hem^^ Gulle laga säsongens första grillmiddag och det var aaaawesome! Bilden gör det inte riktigt rättvisa men ALLT är lagat på grillen!


Nya tag nästa vecka för att keep up with my schedule

//Sofi












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar