fredag 19 april 2013

And she's back!

Min långa absence från bloggosfären kan förklaras* av jubileumsårsfestsfixande och genomförande i februari och D-Day i mars. Jag har med andra ord haft en massa planerade och fixande på gång. Och nog var det tröttsamt och jobbigt, tungt och otacksamt många gånger men på nå vis får jag ändå bekräftat det här med att jag tycker om att styra och ställa, att vara med och bestämma och organisera! Men det finns ju nog en gräns för vad man hinner med så allt annat blev lite lidande däremellan.

Dock är jag nu back on track och jag har gjort ett fint schema där det finns en ruta för varje dag fram tills typ augusti. Men från mitten av juni står där bara GRADU! på en post-it för hela A4:an med veckor. Å lite jobb då som är inplanerat i mitten av augusti. Förhoppningsvis blir det också lite mer jobb än så för att balansera ut gradun men jag vet inte när jag får reda på hur mycket och när.

Om fyra veckor är det meningen att jag ska ha den där andra bloody thesisen färdig och inlämnad. Och förbanna, den här gången ska jag faktiskt hålla min deadline!!! (Please help me to!!!!)

//Sofi

*) Mind you jag ursäktar inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar