måndag 27 april 2009

Moment of happiness

Det var det verkligen när jag insåg vad jag mest av allt ville skriva min literature-essay om :) Jo William Blake's 'Songs of Innocence and of Experience' o hur dikterna o illustrationerna hänger ihop. Tänka sig jag som brukar undvika poesianalys, men it was love at first sight-moment då jag kom i kontakt med Blake's dikter o illustrarioner. Karln är ett genious!

På tal om karlar så angsta jag lite igår, tog mod till mig o sen då - iiiiiiiiinget svar... Voi vittu säger jag. Jag vill ju mysa nuuuuuuuuuuuuu. Alt. 2 e ju not even an alternative at the moment... Nå har stora hopp om en super-duper-bra Wappen! Nu speciellt när mitt literature dilemma e löst.

Nej nu ska jag ta mig ngnting att äta.

Yours truly,
Fi

7 kommentarer:

  1. Du är inte den enda som kommit på tanken att skriva om det :)

    SvaraRadera
  2. angsta, va fan betyder det? :O

    SvaraRadera
  3. haha tove, d e int så konstigt för hans dikter e faktiskt ganska så appealing :)
    o syster läs förra inläggets kommentar.

    SvaraRadera
  4. Hoppas du tyckt d blev en bra vappen oxå

    SvaraRadera
  5. nåå ja hade en awesome dag o kväll den 30e, va lite ur gängorna på 1a maj, men en mysig picknick dock gick luften ur kvällen... Men iaf så överlevde ja min första åbo-vapp :)

    SvaraRadera
  6. d brukar nog va så att d blir mycket "på varann"...somliga e närmast heldöa på pikniken ibland. Nåja, sällan otaktarna men...

    SvaraRadera
  7. jo nog.. int va ja "heldö" men nog lite smått apatisk :)

    SvaraRadera