söndag 24 maj 2009

Quickie

Jag var bara tvungen att skriva ngnting eftersom jag knappast kommer att hinna med det under de kommande 3 veckorna. Varför? Jo jag kommer att vara i Skoooooooooooottland, Edinburgh :D Happy, happy, happy! Trots många trubbel & bekymmer sätter jag mig snart på bussen till Helsingfors-Vanda flygfält (där jag heller aldrig varit tidigare :P). Hoppas att de är liiiite smidigare än Arlanda (som undertecknad hatar hatar hatar av hela sitt hjärta). Nej nu ska ja fixa det sista o sen bär det o :D

Yours truly,
Fi

2 kommentarer:

  1. Känner igen det där med gruppresor man organiserar själv, det kan bli blandade erfarenheter och inte alltid som man tänkt sig. Men på något vis brukar det ordna sig ändå. Hoppas ni får en minnesvärd resa! Eller klart ni får :)

    SvaraRadera
  2. jo nog är det verkligen så o då har vi ändå varit 3 stycken som har hjälpts åt.. men med en grupp på 18 pers så kan en del gå fel... o vi hade nog en del missöden på resan åxå men på d stora hela var det en mycket lyckad upplevelse som definitivt e minnesvärd :)

    SvaraRadera