lördag 27 juni 2009

Eller så int...

Jag hade stora planer för den här lördagskvällen, men av olika orsaker rann det ut i sanden. Var väl i princip lika bra så att jag kan ordentligt förbereda mig för NORDLEK-äventyret men en smula suger det nog att jag lagt alla planer på utgång på hyllan; stan kryllar nog av roligt folk... Men men, det är fortfarande sommar om en vecka o även om det inte är öspel längre så kommer det nog att finns gott om folk i farten. Lite dåligt dock att ROCKOFF i år ska vara på Mariepark igen... Man har vant sig vid att det är mitt i stan igen o speciellt sugit i år eftersom jag inte tänkt ha ngt pass utan bara hänga på stan... Lyckat nu då... Nåja det löser väl sig...
O så har man blivit påmind om grubblerier som man helst av allt skulle vilja att löste sig av sig självt så att man inte sku behöva fundera på dem. Men som sagt, livet är definitivt inte lätt o känslor e svåra grejer. Fan ta det känns det som nu... Bläää... Usch... Whyyyy?

Yours truly still,
Fi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar