måndag 31 augusti 2009

Long time, no see

Rubriken e faktiskt dubbeltydig - det var länge sen jag skrev ngnting nu igen o det var länge sen jag hade sett många av mina vänner. Men idag så har jag tagit tag i både ock. Det var ett kärt återseende att se alla mina härliga studiekamrater igen. Mindre trevligt var det att sätta igång med studerandet igen men det ska väl gå det med när man samtidigt också har ganska så trevliga saker inplanerade :)
Det börjar bli ordning på torpet också även om det faktiskt aldrig varit kaos här eftersom dom var 6 stycken när det mesta av grejerna flyttades in. Jag är dock i skrikande behov av en mindre bokhylla av ngt slag, men det är ingenting som inte en tur till IKEA kan bota :) Kom dock precis på att det kanske räcker med att jag släpar hit hyllorna som hör till min säng. Men det betyder ju att jag måst fara hem alt. att ngn vänlig själ släpar dem med sig... Suck...
Nej nu ska det studeras lite så att man kan hitta på roligheter imorron; tebjudning för alla studisar hos mig på eftermiddagen, vin hos Kajsa för dito o botning av F-abstinens mot natten till :D Men då måst det bli Norton nu!
På återläsande!
Yours truly,
Fi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar