måndag 31 augusti 2009

Re-cap in pictures

Tänkte när jag ändå höll på att jag sku bjuda er på lite bilder på vad som hänt sen senaste detaljerade uppdateringen. Det blev ännu mera sommar mycke sommar!


I denna fina sommarkväll tog syster-yster o jag oss en tur med...




... kanoten, gul o fin :) Det blev sommarens ända tur dessvärre p.g.a. flertalet orsaker (jobb, dålig koordinering, prioritering o kondition - on my behalf samt våran usla samarbetsförmåga tillsammas o olika personligheter)



Men vi orkade ända till Tosarby simstranden *host* (det är ju en så faaasligt lång sträcka...) Men tungt var det...
Syster leker i vattnet!
Syster Hanna på tidigare nämnda Andersudde...
... som e så vackert så även om jag inte riktigt lyckars fånga det.
Kulturnatten! Här symboliserad av Lasse o Niklas Eriksson från Närpes. Oj va jag fick sitzfeelis då jag klämde me i Kåtongfields <3
Hanna var med i projektet Grannlåt - en konsertturné som uppmärksammade märketsåret 1808-09. Här är enda bildbeviset där jag lyckades få med henne på bilden. Konserten på Åland hölls på Uncan. Mycket dåligt ställe enl mig för det var usel belysning o akustik...
Jennifer var också med o jag har fått höra att de hade mycket bus för sig :)
Alla ungdomar viftande med sina flaggor för att visa varifrån det kom!
Samkväm o grillningÖvernäsgården; coola spelbrudarna - Hanna o Jennifer
Jennifer showar off för systrarna Sandberg - Kristina o Alice
Goofying around @ Övernäsgården - Hanna, Jennifer o Alice
Sommarens avslutning på Åland a.k.a Party by Swatch @ Arken som officiellt avslut på Paf Open - beachvolley veckan 09. Sista utekvällen på kobben med trogna följeslagaren Jennie. Vi fick lyssna till Uno Svenningsson o skråla med i Vågorna gungar oss o Under ytan bl.a.

Så fick vi dansa också! Yeah! Vi blev uppbjudna av varsin gubbe men tack o lov var min verkligen bara ute efter att dansa :) Sen bar det av till nattklubben för mera dansa, dansa, dansa! Synd bara att brandlarmet sku gå så att det blev en lite tråkig paus mitt i allt. Men ändå en lyckad avslutning!
Och det får avsluta sommaren -09. Nåt mer positivt finns det inte att säga... Jo jag var lite barnvakt o hundvakt där också lite :) Skoj! Det som återstår sen är bara tårar o ett krossat hjärta men det var väl äntligen dags att ta itu med det också... Så nu är det tur att det är ett nytt läsår vilket betyder ett nytt år i Åbo! Dock har jag redan bevisat för mig själv att jag kan screw it up här också men förhoppningsvis kan jag snaaaart, snart lära mig av mina misstag....
Yours truly,
Fi


2 kommentarer:

  1. hahahaha jäklar va snygga bilder, naaat! meen du måste påminna mig sen när jag kommer att jag ska sno lite bilder av dig ;) blir såå mkt bättre kvalité än om jag tar härifrån så :P

    påtal om det så måst det bli första lr andra helgen i oktober tror jag :p för 3 o 5 helgen är jag bortrest på annat håll ;D hihi ha de bra o lägg inte ner så mkt extra tanke arbete på idioter! puss <3

    SvaraRadera
  2. wooot ja älskar dom här bilderna :) även om ja vet att kvalitéen int e d bästa :P jo jo ska gööör d :)

    D kan inga va den första (alltså 2-4) för då e ja i köpenhamn på seminarium ;P men sen så passar d nog :) ska vi boka in d ren nu så att d inga kommer dit någge annat?!? :)
    tack detsamma o ja ska göra mitt bästa.. kram <3

    SvaraRadera