måndag 10 augusti 2009

Underbara skärgård

Under min senaste ledighet (början av förra veckan) fick jag möjligheten att fara ut i en del av vår underbara skärgård. Det blev ett kärt återseende när jag åter fick besöka Ryssö öjen. En hel dag spenderades sedan cruisandes på Norrhavet i bästaste sommarväder vilket ledde till en otroligt rödbränd kropp men som nu tack vare stora mängder efter sol är brun o fin :) Fick ju skylla mig själv efter att ha levt ett halvt dygn ung i bikini ombord en öppen snipa :) Världens vackraste soluppgång fick jag åxå uppleva o om jag bara sku ha vari lite mera uppmärksam eller havi ett mera tränat öga sku jag även ha sätt sälarna som lekte i vattnet vilka enligt sällskapet mitt fanns där. Bildbevis kan komma inom kort bara jag tigger till mig lite bilder, var för upptagen med att njuta för att hinna fota även om kameran var med. Rökt abbore, öl o trevligt sällskap o musik gör susen efter en dag på sjön o att sen få gå till sängs tidigt, somna på mitt absolutaste favorit sätt o sova länge in på förmiddagen; det är grejer det. Kommer defintivt vara ett av mina bästa sommarminnen. Thanx boys for having me!
Yours tuly,
Fi

2 kommentarer: