tisdag 22 september 2009

Ingen cykel ännu men...

dock kom jag hemsläpandes med Alfapet på svenska, tänka sig va man kan hitta på EkoTori. För 1 € så ett riktigt löyty som jag lyckades häva ur mig åt kassörskan. Men cykel-letandet continues - mååååst ha en nu, helst :) Fast Alfapet spelet är inte så fyskam heller, nu har jag ett board game i Åbo, yay!

Ett annan positiv sak är att jag har fått mitt YkkösBonus-kort så nu känns det lite bättre då man handlar på Valintatalo men nu har jag ännu mera kort i min plånbok... Behöver en med flera fack för kort, också det gärna nu!

Finally, note to self: ge dig en spark i baken o stig upp i tiiid imorron bitti, du har massa kvar o läsa o en uppgift att fundera på i language. Damn. O så en massa italienska eftersom vår spontana study group ska träffas först efter nästa lektion. Lovely.

Arrivederci,
Fi

2 kommentarer:

  1. FEEEEL!

    Du behöver städa ut facken så att du får plats med mer väsentliga kort.

    SvaraRadera