tisdag 27 december 2011

Blogg challenges

Jag ser alla dessa challenges hela tiden. Fia och Julia har kört med musik challenges och Tove har alltid en massa olika på gång as well as många andra av mina bekanta kör foto challanges including min lilla lillasyster.

Själv har jag också funderat på att nån gång genomföra en challenge. Om int annat för att hålla bloggen flytande, d.v.s. att ha nått visst att publicera när man int kommer på nåt annat. Men av nån anledning har jag svårt att veta vilken jag sku välja eftersom jag tycker att jag e dålig på att förknippa saker med musik (weird I know eftersom jag spelar och dansar) så går det int med musik challengen och eftersom jag är dålig på att ladda upp bilder funkar int såna heller. Eller kanske jag sku bli bättre på att ladda upp bilder om det fanns ett särskilt purpose för dem?!? Who knows..

Några förslag på challenge som sku passa mig?

Tack och hej,
Sofi

3 kommentarer:

  1. du kann göra fotochallengen som jag gjorde :) Mycket enkelt, 1 bild/dag i typ 15 dagar :)

    SvaraRadera
  2. kanske du kan skapa din egen challenge? :D

    SvaraRadera
  3. Hanna: Mmm ska se om jag ska göra det..
    Emma: Haha jaa det sku ju va nånting! Plocka det bästa av det bästa!

    SvaraRadera