lördag 20 oktober 2012

Sibbe-helg

Nu sitter jag på jobbet och lyssnar på Gjallarhorn, lyx! Efter att ha klippt lite tidningar och sorterat i shopen så tyckte jag att jag var värd att plugga in lite tyskaord där emellan kunderna som började dyka upp för dagen där runt 12. Jag tycker om att pyssla på Sibbe :)

Ikväll blir det vin, kvinnor och sång med filmtittande hemma hos oss. Och jag städade faktiskt hela vessan igår plus torkade damm. Nu hoppas jag att sambon har dammsugit och torkat golvet så att vi kan fara på after-work till Baan Thai efter att jag slutat jobba.

//Sofi

1 kommentar:

  1. Hm... Det var faktiskt länge sen jag lyssnat på Gjallarhorn. När dom gav ut Ranarop var det ungefär min första kontakt med folkmusik på det sättet och också en av de första cd-skivor jag själv bestämde att jag ville ha. Pappa hade stort besvär att lyckas köpa den till mig den julen den var ny, minns jag... ;-)

    SvaraRadera