torsdag 24 januari 2013

Trögt..

Trögt var verkligen ordet för den här veckan som dock egentligen borde ha varit labelled super energetic och effektiv. Men så gick det inte. Oh well. Nu har jag iaf börjat alla mina kurser för den hör perioden och i princip hela våren. Det kommer nog att bli bra även om det också blir ganska mycket arbete. Aldrig blir det liksom mindre.. Kanske i höst, *peppar peppar*.

Ikväll är det dansövning och jag måst säga att det här med förberedelse nådde oanade nivåer imorse. Det var nämligen för jobbigt att stiga upp men istället kunde jag ligga där under täcket med ögona fast och gå igenom hela Stockholms schottisen med tanke på utlärning. Tänka sig!

Imorgon är det bästaste Tildisens födelsedag och därför åker vi hem över helgen. Förhoppningsvis lyckas vi också få in en dejt med det nydöpta lilla kusinbarnet. Och så fira syster i förskott också!

//Sofi

2 kommentarer:

  1. Jag vet precis vad du menar ang. tröghet och effektivitet - exakt samma här... :/ Nå, jag har iaf fått tag i böcker så jag borde klara mig, och så får jag vara supereffektiv nästa vecka ist, hur det nu sen ska gå ihop med alla annat som är inplanerat :/

    SvaraRadera
  2. Mmm precis, det var ju som konstaterat Otakt-vecka nästa vecka..

    SvaraRadera