onsdag 6 november 2013

Favorit i repris...

... eller vart tog oktober vägen?

Precis som september flög även oktober förbi av bara farten. Det kan ju ha någonting att göra med att jag var två turer till Vasa, haft mamma och kusin på besök vid två olika tillfällen, varit till Åland en sväng, planerat årsfest etc. ... Hmmm perhaps...

Jag har inte riktigt heller hunnit uppskatta det där mysiga med hösten, d.v.s. att sitta hemma i soffan med en god bok, en mugg te och en massa doftande värmeljus omkring en. Jag är ju liksom aldrig hemma nuförtiden då det är gula huset från morgon till sen eftermiddag/kväll och sen ännu nåt kvällsprogram. Det värsta är väl att hösten kommer fortsätta i samma stil om jag nu alls ska ha nån chans att få that-which-shall-not-be-named färdigt till jul...

Och så bara går jag och väntar på att få det där sabla beskedet nån gång så att jag inte sku leva i limbo gällande min framtid... 

//Sofi

3 kommentarer:

  1. Hej Sofi! Jag fick veta om min plats den någon gång under den första veckan i december. Håller tummarna! :)

    SvaraRadera
  2. Jo, jag vet att jag inte borde vara så ivirg men när det här första valet skjutits upp så långt blir man ju lite stressad :) Men tack ska du ha!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, lättast är det att bara glömma saken som jag gjorde tills informationen kommer. :D Men det är sant att det är störande att de bestämmer sig såå sent.

      Radera