fredag 8 november 2013

Showtime...

... var det imorgon ja. Tur att pojkvännen är uppmuntrande när jag är rädd att bryta mot traditioner: "Men det är ju bara att kalla det för en Britannica-tradition". Tack för den gulle!

Nå månne det inte går bra iaf tack vare att jag har ett gäng bra människor som hjälper till. Förhoppningsvis behöver jag inte spendera ännu en årsfest med att känna mig stressad för minsta lilla som inte går som planerat.

Jag har till och med lärt mig att laga en frisyr som imorgon, förhoppningvis, med lite hjälp samt mindre flygit hår blir riktigt festlig i sin enkelhet. Synd att jag valde fel när jag köpte ett nytt hårsmycke så att jag måste göra en ny vända imorron till butiken. 

Nu skriva det sista på mina notes och sen sängen så att vi håller ihop och orkar imorron!

//Sofi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar