onsdag 23 april 2014

New style - new feel

Såå, jag har varit sämst på att uppdatera er om vad som händer i mitt liv men se det som en good thing, I work hard and play hard :) Men jo, tänkte börja med att också här dokumentera min nya hair style som nu ren börjar vara ganska så invand. Första lördagen i april tog jag äntligen mig tid och mod för att gå till frissan som jag tittat ut skulle ge både service på engelska, studierabatt och billigare pris för torrklippning. Nå det första sket sig direkt då det bara var bossen som kunde engelska och inte den som skulle klippa mig. Men tur i oturen så hade jag ju ren varit i Hamburg ett tag så mitt i allt var det ändå super (el iaf ganska) lätt att prata på med frisörskan. Studentrabatten fick jag med det blev i slutändan lite dyrare än planerat eftersom mitt hår måsta blötas även om det inte tvättades. Meeen, kanske jag kommer undan enklare nästa gång då det redan finns en frisyr som bara behöver uppiffas :)

Anyways, enjoy my one and only bra selfie, like ever:


Auf wiederhören!

//Sofi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar