måndag 5 januari 2015

Skrivartalanger

I början av december, eller kanske det var ren i slutet av november lanserade jobbet en skrivtävling som del i framtida rekryteringskampanjer. Uppgiften var att i 2-3 meningar beskriva sina tasks som intern och vad det gett en. Jag började lite drafta det ganska så tidigt men glömde sen mer eller mindre bort det hela fram tills deadlinen den 12 december. Då halvt i sista stund läste jag igenom vad jag skrivit och fixade till det lite och skickade in det.

Och jag blev en av tre vinnare, woop woop! Tänka sig! Inte hade jag väntat mig det men kul var det :) Två biobiljetter rikare blev jag och min text tillsammans med en bild på mig kommer att vara med i framtida rekryteringsmaterial. När jag kom tillbaka på jobb på tisdagen 30 december väntade både min vinst på mig och en hälsning från min kära kollega F.


//Sofi

1 kommentar: