fredag 30 januari 2015

The end of an era - igen

Nu har åter igen en period, den här gången 6 månader, avslutats. Måste säga att det blev ett fint slut med eventjobb i Oslo även om det var lite tungt att igen fara fram och tillbaka på en dag.

Jobbet som jag sökte mest på skoj för jag behövde komma tillbaka till Finland visade sig föra med sig en massa fina människontakter, åter igen.

Andra hightlights:
- jobbat på två event: ett i Stockholm, Oslo
- blivit awarded med "the brains of the season"
- vunnit biobiljetter för min rekryteringstext om min tid som intern
- gjort Tallinn osäkert tillsammans med ett glatt och brokigt gäng arbetskamrater
- fått vara med om två ME-fester av sällan skådat kvalitet. Det märks vad we do for a living^^
- intagit otaliga middagar på Vapiano i gott sällskap
- en lite udda highlight är kanske att jag åter igen fått bekräftat för mig att jag trivs med att jobba med språk; att korrekturläsa och att översätta. Dock trivs jag också bra med kundkontakt i olika former, speciellt om man kan hjälpa nån.

ME Family


//Sofi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar