måndag 27 juli 2009

Årets rockoff upplevelse i bilder

En bild säger ju mer än tusen ord heter det juh.. Här kommer min Rockoff-upplevelse :) Det var juh självklart att när jag hade bestämt mig för att endast besöka evenemanget en gång, så var det givetvis Takida jag sku kolla in :D O så en rättelse; det var juh för 3 somrar sen de var här sist men men åren går juh så fort... (Oj inser 2 saker; missbrukar uttrycket juh o att jag haft samma idé som Fia när jag kollar in hennes blogg (http://enigma-fia.blogspot.com/) - great minds think alike, eller hur Fia :)). Men hursom, enjoy!




































































2 kommentarer:

  1. Hmm.. Kanske jag borde skämmas för att jag tycker att de e intressantare att läsa om mitt eget namn framom själva innehållet?

    Hm... Antingen har du fantastiskt bra zoom, eller så lyckades du komma långt fram på konserten! (Utgår från det i och med att man ser en ordningsperson på den nedersta bilden).

    SvaraRadera
  2. näää d behöver du inga göra, d e du i ett nöt skal :P
    Sure yes, vi va 5-10 m från scenen o hoppa upp o ner :D

    SvaraRadera