måndag 13 juli 2009

Denna dagen, ett liv...

Ännu en solig dag, insåg att jag igår inte gick ut ur huset en endaste gång... Fy skäms... Nå idag har jag iaf plockat jordgubbar med brorsan :) Mycket blev det också, men så har vi 3,5 land i olika stl. Blir välan en smarrig efterrätt :) Igår fick vi smultron me socker o grädde till kvällsmål, ljuvligt :D
Börjar tycka att jag e frisk nu; febern e åtminstone praktiskt taget borta men dock låter jag fortfarande inte riktigt som mig själv - let's put it this way, I make a great Janis Joplin... Men hursomhaver så ska jag iaf på jobb imorgon. Ska bli skönt att få lite struktur på dagarna igen. Men trött kommer jag nog att bli... Jobbar 5 dagar i sträck o även om 11-16 inte låter som ngn lång arbetsdag så är det verkligen det. Man sitter still i högst en halvtimma, annars så skenar man på som en skållad råtta ungefär.
Sen så ligger ju sommarens höjdpunkt runt hörnet, nämligen ROCKOFF. Wiiie! Även om det är lite trist att det har flyttat tillbaka till Mariepark så kommer det nog ändå att innebära - paaaartey :) För folk kommer nog att vara ute på stan iaf. I år tänkte jag klara mig utan pass så det enda jag kommer att gå på är Takida. Då ska jag o syrran leka über-groupies :D Ska bli sweeet förhoppningsvis.
Yours truly,
Fi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar