måndag 2 juli 2012

Dag 11 - Två saker jag inte skulle klara mig utan


Min karl och mina vänner, om man nu får klassa det som saker :)


På semester i Barcelona med ♥


Epic midsommar på Åland med bästaste vännerna :)
PS. Hoppas att ni inte hänger mig för bilden



















Ifall man ska vara mer strikt med betydelsen av sak så måste det bli för tillfället datorn och TVn. Jag är så inne i en titta-tv-fas att det är hemskt och ni vet ju alla att jag är beroende av facebook och Zyngas spel^^












//Sofi


2 kommentarer:

  1. Oh man, snygg bild på mig o Fia då ^^ Har bara ca 1000 klädesplagg ovanpå klänningen, så kan d gå då det blir svinkallt på midsommarn @ Åland.

    Är annars väldigt rörd att du inte klarar dig utan oss! Massor med kramar <3<3<3

    SvaraRadera
  2. Jag insåg hur liiite bilder jag har på er, det är knäppt! Så det fick bli denna!
    O klart jag inte klarar mig utan er, va sku jag då göra? ♥

    SvaraRadera