lördag 7 juli 2012

Paj, paj, paj

Idag bakas det paj på löpande band. Quiche lorraine för hela slanten, de söta pajerna bakade de andra ren tidigare. Vädret ler inte riktigt mot oss men nog ska det kunna bli en bra fest inomhus också :) Jag ska tydligen få salladstjänst under kvällen. 

Imorgon bär det av tillbaka till Åbo för att packa inför Norge. Det mesta är uttänkt och inhandlat, och en del är grouped together men än så länge är inget packat. Hups! Jag såg hellre på en Montalbano film i torsdagskväll än att börja packa^^

//Sofi

3 kommentarer:

  1. Inte har jag heller börjat packa. Och jag ska jobba i morgon. Men nog blir det bra det här ännu...

    SvaraRadera
  2. Jag tänkte packa måndag kväll, bussen går ju ändå "först" 3 på natten sen. Så om ni packar söndag kväll är ni ute i mycke bättre tid än jag. Dessutom ska ni åka buss, det är väl jag som ska lyckas följa flygregler också som kanske borde oroa mig... ;P

    SvaraRadera
  3. Tove och Maria: Bra att veta att man är i bra sällskap :) Det kändes bara plötsligt som om alla andra ren va färdiga/på G me sin packning^^ Men måst väl börja på ikv efter att jag kmr iland. Om int jag väntar tills månmorron^^

    SvaraRadera