fredag 6 juli 2012

Skepp o hoj

Eller så inte... Jag har definitivt inte saknat det här med att guppa på havet på dessa färjor! Fast jag har datorn med är jag ren royally bored!

Det jag dock saknat när jag sett folks bilder från sommar-Åland är att åka ut med båt. Lite äkta guppande och med siktet inställt på nån holme med röda klippor där solen bäst kan avnjutas. Hääärligt! Annars så var ju Hirvensalo och Kakskerta ganska bra skärgårdssubstitut.

Det harmar också att jag missar stugfesten som Petes kompisar kommer att ha då jag är i Norge. Det räckte ju inte med att jag missade den ifjol då jag var i USA. Morf! Nå sen har vi ju megabaila hos oss så kanske det också blir bra :) Det var ju bara det där med jobb 10:45 på söndagen.. Hups! Nå det ska nog gå.

//Sofi

2 kommentarer:

  1. Hej från Birmingham! Här har det regnat varenda dag hittills och så ser det ut att fortsätta tills jag åker hem. Men annars är det munter stämning - jag tycker alla ska bli forskare för det är så roligt :) Blir kiva att ses igen i höst!

    SvaraRadera
  2. Hej tillbaka från Åland då :) Vad roligt att höra av dig! O vad roligt att du trivs även om det regnar :) Absolut!

    SvaraRadera