måndag 9 juli 2012

Dag 12 - En bild från när jag var liten


Jag var tvungen att vänta med denna del av challengen tills jag kom hem en sväng eftersom jag insåg att jag varken hade inscannade elektroniska bilder eller pappersfoton i Åbo från vad som kan räknas som "när jag var liten".

Jag vet inte exakt hur gammal jag är på denna bild men jag har för mig att det är en av de tidigaste bilderna och jag gissar att jag kanske inte ens fyllt 1 år, eller så är jag äldre I don't know!

Jag bläddrade igenom en liten fotopärm som jag har med foton på mig mellan dopfotot och då jag kanske är 4-5 (baserat på hur stor lillasyster ser ut att vara^^). Jag valde detta foto eftersom jag vet att jag i nån låda ännu har de här byxorna sparade plus att jag tycker den är gullig. Och så ser mina föräldrar så unga ut :) Pappa speciellt har inte haft så svart hår på väääldigt länge!

//Sofi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar