måndag 17 februari 2014

Jobb och fest

Det har varit fullt upp hela helgen med två inflyttningsfester och två jobbdagar. Även om jobbet på Sibbe inte sig är ansträngande så är det iaf en uppbokad tid och jag kan inte helt göra vad jag vill fastän jag hade tid att både sitta på fb och spela och att läsa min bok^^ 

Det hjälper inte energimässigt heller att man kommer i säng runt 03 då jobbet börjar 11 heller... Men jag ska inte klaga för det var självförvållat och båda inflyttningsfesterna var helt värda det :) I lördags led det inte heller nån brist på mat utan Maria skämde bort oss ordentligt med både salt och sött. Och det är trevligt att ibland umgås med fler otaktare på en en gång utan att vi dansar. Det blir alltid en massa intressanta diskussioner även om topicsen ibland går över huvudet på en humanist :) Då är det tur att andra halvan också är humanister så att det igen styrs tillbaka till nåt som vi förstår :)

//Sofi

1 kommentar:

  1. Annars kan man alltid försöka vara humanist över huvudet på ickehumanisterna en stund om inte annat. Fast det är inte så snällt, åtminstone inga om man råkar vara värdinna för tillställningen, förstås ;-) PS. För övrigt så tror jag du ha hunnit gör nå smått åt din blogg också...

    SvaraRadera