torsdag 10 februari 2011

Det utlovade (!) och efterlängtade (?) Barcelona-inlägget

Jag har i evigheters evigheter utlovat ett inlägg med bilder om Barcelona. Här kommer nu det. Det blir mest bilder och så lite beskrivande text till. Fler bilder finns på fb för den som inte ren har tittat på dem :) Enjoy!


Resan kan börja! En omedveten sovande Sofi























Tourists 1: La Sagrada Familia

















Tourists 2: La Pedrera with a view of a lovely terrace





Street life























Recreational activities for both the lady and the man: La Barceloneta y Camp Nou











Roses for no special reason at all bought of the street


























The tree hugger and the 'provsmakare' @ Botanical Gardens (lovely lovely place)
































Glad souvernir-shoppare invid resans slut:
choklad åt lillasyster och Barca-paita åt sig själv!













Det får lov att duga! Nu fick jag dock resfeber och sku genast vilja fara bort ngnstans varmt... Åhh NU, please!

/Eder Sofi

PS. Som ni ser så förstördes min fina layout av att fönstret man skriver i är bredare än själva bloggen sen but I hope you get the intention! D.S.

2 kommentarer:

  1. Titta på duktiga jag som kommenterar, bara för att kommentarer är efterlysta ;) Tree hugger bilden är bäst, piste.

    Kommer nog med dej till någonstans varmt, men i och med att Utsjoki står planerna så kanske inte det är så troligt...

    SvaraRadera
  2. Ha ha duktiga du o dåliga jag för att jag läser det först nu :P I know^^

    Jaa-a man vet aldri!

    SvaraRadera