lördag 12 februari 2011

Oh I'm so nerdy

Ett bevis på att man åtminstone tycker om sitt kandi-ämne (även om man har för dålig självdisciplin för att arbeta på den) är förutom att man beställer en bok om grammatisk kodväxling för 45 euro + att man blir megaexalterad av att facebook kodväxlar. Första gången jag ertappade fenomenet försvann det igen utan att jag hann dokumentera det, men idag, banne mig, då lyckades jag print screena det :) Här kommer bildbeviset:


X, X and X sent you förfrågningar in Farmville


På tal om att spendera pengar så har det blivit mycket av det på senaste tiden. Igår var jag och Pete in till stan och shoppade mat på S-Market och på Lidl. Det blev en liten och nätt *host* summa... Sen så anmälde vi oss till DaTe:s årssitz som i sig inte är så dyr men jag kände att "neej nu förbanna ska jag beställa den där klänningen från Nelly.com som jag ville ha ren innan jul". Sagt och gjort, några klick senare and it's mine! Titta va fiiin! Nu håller jag på att förbereda mig för utgång Edison med lite fina flickor och sen Rizzle @ the Castle :) Jag känner att gay bar inte riktigt är för mig... Igår var det myskväll med fin middag och vin med Pete istället för födiskaffe eller tjejkväll me kladdkaka och Twin Peaks. Nu nördar pojkarna och jag tar snart bussen in till stan!

/Eder Sofi

2 kommentarer: