tisdag 25 juni 2013

Dag 27 - Tre saker som finns i mitt rum

Nu har jag äntligen knäppt lite bilder, dock med telefonens kamera, så att jag äntligen ska kunna fortsätta med denna challenge. Ni hade dock säkert glömt bort att jag haft en sån, det är lugnt, det hade nästan jag med :P

Definitionen på "mitt rum" för det första måste här tolkas lite. Egentligen har jag bara ett rum som är "mitt" men det är i mitt barndomshem ute på landet. Och by all means, så fungerar det nuförtiden också som storage locker så let's not go there.

Det enda rummet som kan ses som "mitt" i vår Studentby-lgh är egentligen bara min hörna av vårt sovrum så här kommer nu tre saker, eller egentligen mer specifikt, tre möbler i "mitt rum":

Ett skrivbord, som egentligen är ett vanligt bord och inte alls mitt egentligen utan P.s.



Sen finns det en awesome stor bokhylla i rätt färg från IKEA, eller egentligen kommer den senast från Emma och Late :) Kindly enough! Sku ha fått den för en studentlunch men gav lite mer än så :) Bilden är väl egentligen från "sovrumssidan" men den är mycket mindre stökig^^


Det finns också en mindre variant av ovannämnda bokhyllstyp också, som jag faktiskt själv har köpt ren när jag bodde i Verkahovi vilket blir mitt andra studieår. Den står nu upprätt mot väggen men har också fungerat i horisontellt läge:



//Sofi


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar