torsdag 20 juni 2013

Messåmarin på Åland

Det som vi har sett framemot och planerat för i en tid nu är äntligen här! Midsommaren eller messåmarin som vi alla har börjat kalla den. Irmeli förutspådde att denna låt nedan kommer att bli vår theme-sång efter att jag länka den på fb och den har potentialen:



Det går att lyssna på den här tuusen gången, det här nu är typ min 3e eller 4e gång :) Definitivt 4 nu eftersom jag genast refresha för att lyssna igen.

Nä men väskan e packad, Skruttis står redo att leka taxi och vi har middagsdejt inplanerad på Panini innan Pete skjutsar ner oss till M/S Grace som jag faktiskt för omväxlings skull ser framemot att åka.

Självutnämnd reseledare som jag är har jag förstås knåpat ihop ett preliminärt program för vår episka trip:

Det preliminära programmet som jag försökt pynta med sol och midsommarstång :)
So long suckers! Och ja, trevlig midsommar! Behave!

//Sofi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar