måndag 17 juni 2013

Slutlig kandi update

Kan ni tänka er gott folk att nu är det sluttjatat om kandin! Jag hade i torsdags fått ett mejl av engelskans kanslist att nu kunde jag hämta min avhandling + att den hade registrerats i Sture. Nyfiken som jag var skuttade jag genast i väg till kansliet bara för att inse att Eva var nånstans och sprang. Så jag fick bara lov att vänta; en väntan som som tur var inte blev så lång. Min handledare hade nog lyckats med att vara väldigt hemlighetsfull för jag fick en smärre chock när jag insåg att jag fått högsta (!) betyg. Tydligen spelar det inte nån roll att man hållit på i tuuusen år, i alla fall inte för min handledare. Jag kan i mitt stilla sinne bara spekulera om vilket vitsord jag skulle ha fått om jag haft den handledare jag hade förra läsåret då min ursprungliga och slutliga handledare var på forskarledigt... 

//Sofi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar