torsdag 13 juni 2013

Kandi update

I tisdagseftermiddag fick jag besked om att min svenska sammanfattning + mognadsprov hade godkänts. Total lycka speciellt eftersom de gällande det förstnämnda inte hade nåt att klaga på och gällande det andra så var det små stavfel som jag själv minns att jag grunnade på. Men de tyckte ändå att språkbehandlingen var utmärkt i det fallet. Boo-ya, jag kan tydligen svenska, tänka sig! Och helt på egen hand dessutom, score!

Därför var det extra festligt att sen fara "på kaffe" till Fia med henne och Emma. Och födelsedagspresenter är också trevligt :)

Så nu väntar jag bara på att en gång för alla få slutresultatet för min avhandling. I wish att det inte skulle ta så hemskt mycket längre nu. Oh well, förra veckan lämnade jag i alla fall sent omsider in min tyska bokrapport och feedbacken som kom snabbt var dessutom också positiv :) Nu håller jag på med den där j*vla Middle Ages uppsatsen som det inte riktigt verkar bli nåt av just nu även om jag faktiskt har 3 sidor copy-paste med lite färdigt formulerat...

//Sofi

2 kommentarer: