fredag 28 juni 2013

Messåmarin i bilder

Jag är som bekant dålig på att ta bilder plus att jag är av den åsikten att alla inte behöver fota samma saker så här kommer en del av vårt fina midsommarfirande i bilder. Enda negativa var väl att jag i princip alla dagar hade huvudvärk och att det blåste så mycket på lördagen att vi inte kände för att gå och simma... Men här kommer nu bilder från överfarten på Grace, traditionellt midsommarfirande med stångresning, lite vyer från vårstugby och lite Eckerö sightseeing.

Fia ombord på M/S Viking Grace spanar in ...

... våra gamblers :P

Midsommarsfirare #1

Midsommarsfirare #2

Noterade ni btw the matching twins?? :P

I början gick det tögt när Getaborna skulle ha upp stången vd Furulund men mitt i allt drog de hela sista biten i ett knyck. 
Here we go

Färdigt!

Vår utsikt över Marsundsbron från vår strand

Stranden som vi dock aldrig utnyttja...

Av någon anledning tog jag inga bilder när vi var på sightseeing ute i Sund. Vaddå dålig på att turista i sin hembygd. Men på midsommardagen tog vi en sväng ut till Eckerö och till all lycka hade post- och tullhuset öppet :)

M/S Eckerö perhaps i bakgrunden??

Eckerö post- och tullhus


//Sofi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar