onsdag 9 december 2009

Äsch...

Det känns som om jag har bråttom mest hela tiden den här veckan men samtidigt så känns det int som jag får ngt vettigt gjort eller lår mig ngnting då jag pluggar. Typiskt. O int ha jag hunnit träffa P heller men ikv blir det iaf ändring på det när det e DaTe o Britannicas julfest! Ska bli skoooj! jag får bara int va uppe för länge för på tors e det linguistics-tent o idag måst ja plugga Shakespeare som det är tent i på fre... Oj ljuvligt... Men sen e det 3 st julfester till som gäller så bara jag orkar lite till nu så ska det väl gå vägen. Målet e godkänd så ambitionen e int så hög.

Nä nu lunch, sen fortsätta plugga...

Arrivederci,
Fi

5 kommentarer:

  1. Tummen upp ;) O så tror jag du bara får inse fakta - det dyker upp en hel del i studierna som man inga verkar lära sig nå vettigt av hur intresserad man än e av sitt ämne, det skriver nog de flesta jag diskuterat med under på iaf. (Fast ibland blir man gammal o klok några år senare o fattar att det hade varit bra om man intreserat sig lite mer för nån av onödigheterna :P )

    SvaraRadera
  2. usch, det där låter som om jag föreställer nå orakel ur den nordiska mytologin el nåt...men faktiskt tror jag det är ganska sant tyvärr...Börjar märka att d hade varit lättare o skriva gradu med lite mer än godkänt i vissa av grundkurserna ;p

    SvaraRadera
  3. nå int va d menat så illa, d va ju bara positivt! :)

    SvaraRadera
  4. Förstod nog det. Man faktiskt börjar jag känna mej lite som nåt fornminne på etnologin redan XD

    SvaraRadera