tisdag 22 december 2009

Berg- o dalbana

Oj jisses, nu känns det som om allt går i en berg- o dalbana: ena stunden e det nere på botten o det e bara skrik o gap för att i nästa stund vara på topp o idel solsken o glada miner. Man blir slut i huvudet med mindre.

Nå iaf idag har jag varit lite duktigare även om jag också idag tog en ordentlig sovmorgon. Jag skottade snö för fulla muggar.


O så här blev resultatet!

Sen så har jag spelat tv-spel med brorsan. Visserligen sög jag men det var skoj ändå!

O så har jag suttit framför datorn, pratat me älsklingen på msn o bråkat med katten (dock inte nödvändigtvis i den ordningen).


Här är världens dummaste (i bemärkelsen tröööög o totalt icke-klipsk) frasse: meet August!

Nä nu är det bedtime snart!

Arrivederci,
Fi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar