fredag 4 december 2009

Underbart

Idag har jag inte gjort så mycket. Jag var på lunch med P (vilket blev dagens första programpunkt...) o sen tillbringades resten av eftermiddagen i nämnda sällskap. Mysigt :).
Nu har jag ätit lite, suttit x antal minuter (typ timmar nästan) framför datorn o har satt på bastun. När man e ensam hemma en fredagskväll för att kämppisen e på Åland o älsklingen springer i skogen o letar gran tillsammans med de andra DaTe-gossarna e det lika bra o ta det riktigt lugnt o unna sig lite bastu. O nu när jag också ha släpa hem en låda bastuöl från färjan så e det bara att njuta :) Sen blir det väl lite avsnitt 'Allo 'allo eftersom det är bara skräp på dumburken.
Imorron e det linguisticsstudiecirkel med Linn o Fia hemma hos den sistnämnda. Kanske man äntligen kommer att göra lite av de där j*kla uppgifterna då... Ha en skön fredagskväll! Nu ska jag fortsätta att fixa lite till tonerna av julmusik (what else :P) medan jag väntar på att bastun ska bli färdig.
Arrivederci,
Fi

3 kommentarer:

  1. Du glömde att det händer nåt på lördag kväll också...

    SvaraRadera
  2. nä men ja tänkt att ja måst överleva studiecirkeln först... inga kan ja ju glömma er :)

    SvaraRadera