fredag 11 december 2009

Pheeew...

Or maybe not, eftersom vi int ännu har fått ngra resultat men det känns som om jag sku vara godkänd men man vet aldrig. Dock går det int så bra, jag blir glad om jag sku få 3 i Shakespeare o 2 i Linguistics. Men bara ja e godkänd så sku det kännas ok.


Idag var jag till studenthälsan för första gången för jag sku förnya ett recept. O så hamna jag o ta blodtryck på mig själv (!), jisses e dom så underbemannade? Men de prata iaf glatt svenska med mig, stooort plus :) Sen så var jag in till stan en sväng o gjorde av med en del pengar men när jag kom hem insåg att jag glömt 2 grejer jag sku ha haft från samma affär som jag varit till. Nå det blir en tur nästa vecka också :)

Nu ska jag baka julstjärnor till kvällens efter-tent-fest/julfest/Emma 20 år-festligheter. Än en gång ska det bära av till Hallis.

Arrivederci,
Fi

6 kommentarer:

  1. Jo ibland får man helt enkelt nöja sig med att komma igenom. Men inte skulle jag kalla en 3:a ett dåligt vitsord.

    SvaraRadera
  2. näe...om 3 e dåligt så ska jag nog gömma mina stureutdrag väldigt väl :/

    SvaraRadera
  3. neeej 3a sku va suuuperbra.. så ja försöker köra lite önsketänkande för ja sku helst int villa ha en 1a lr 2a...

    SvaraRadera
  4. XD Ska hålla tummarna då. Ifall jag har tid förstås... ;P

    SvaraRadera
  5. Klart det hör till att de ska bära av till Hallis :D

    SvaraRadera
  6. yes klart det, fast det nu e så långt bort :)

    SvaraRadera